haticeramisaslan Yaaa kızlar yardımcı olursanız sevinirim ben saat 11 de ara öğün yaptım saat 2 sanıp öğle yemeği yedim ama saat 1 miş birşey olur mu evin için de şimdi yürüyüş yapıyorum çok korkuyorum
MucizeAnnesii haticeramisaslan canım olmaz bu kadar sıkıntı yapma . Ben saldım diyeti valla saati saatine yiyemiyorum
BirMuallime haticeramisaslan bi şey olmaz canım ciğer geliştirici olunca benim şeker 200 ü gördü daha yeni düzene girdi bi iki kereden bi.şey olmaz stres yapma yürüyüş bol su hallolur
asyahumam haticeramisaslan şekeriniz mi var neden korktunuz anlamadım ben bazen yemek yedikten hemen sonra bile meyve kuruyemiş falan yiyorum ya da abur cubur 😁 hiç dikkat etmiyorum hatta bu ara canım istedikce yiyorum hayırlısı :)
haticeramisaslan Nkayserili90 saat 8 de kahvaltı yapıp 11 de ara öğün yaptım saat 13 de öğle yemeğimi yedim ara da 1 saat olmuş oldu sıkıntı olur mu dedim çok korkuyorum bebek şişer diye ondan
haticeramisaslan asyahumam şekerim yok canım ama saat 11 de ara öğün yapıp 1 de öğle yemeğimi yedim o yüzden korkttum 😳
milena11 Nkayserili90 ayy gülsem mi ağlasam mı inşallah dalga geçiyordur😅😅 balon sandı bebeği heralde 🤣🤣
surelitta52 haticeramisaslan Bebek şişer diye mi? 😄 O zaman bi çoğumuzum bebeği yakında patlayacak şişmekten, malum hamilelikte insan yedikçe yer aşerir falan. 🤷🏻♀️
Meryemkale haticeramisaslan Allah aşkına bebek şişer ne demek ya anlıyorum ilk gebeliğinizmişte benimde ilk ama hiç böyle saçma sapan korkularım olmadı çok şükür😃 doktor kontrolünede mi gitmiyorsunuz size hiç mi bunların hurafe olduğunu söyleyen birileri çıkmadı🤦♀️
yamacinannesii haticeramisaslan saçmalamayın bence ya Allah aşkına insanlar nelerle uğraşıyo bebeğini kaybedenler var düşük yapanlar var. Sizin ki de dert yani.
Almi4134 haticeramisaslan valla bazen hiç yemem bazen aet arda yerim metinden korkuyorsunuz ki ben anlamadim bir rahatsızlığınız mi var siz de ya da bebeğinizde
asyahumam haticeramisaslan yani biraz tuhaf olmuş o zaman yazınız kırmak da istemiyorum ama biz neler neler yiyoruz ben hiç saatli yiyemiyorum çalıştığım için ne zaman müsait olursam o zaman günlük yediklerim de değişir bazen sağlıklı yerim bazen sağlıksız 🙄
3MelekAnnesi3 haticeramisaslan dalga felan geciyorsunuz sanırımda bizim burda deniz yok tatlım Ankaradayım baskasıyla dalga geç sen 😂
[silindi] 3MelekAnnesi3 gercekten alay ediyolar insanla cok posta sinir olup tuttum kendimi ama bu da yani smdi delirecegm😂 baslik falan da baya biseyler var sandim 😂
haticeramisaslan 3MelekAnnesi3 dalga geçmiyorum canım ilk gebeliğim o yüzden korktum dalga geçmek haddim değil
3MelekAnnesi3 haticeramisaslan herkes annesinden anne olup dogmuyor sonucta herkes ilk anneliği yasıyor bu kadar cahil kalmayın ilk gebelik diye sacma sapan sorular sormayın biraz arastırın ögrenin ilk
Nkayserili90 milena11 valla bilemedim ki ilk ya ondan korkuyo galiba ben tüm gün yiyorum ne yapsak bilemedim😂😂
aslannaz21 haticeramisaslan kiz bisey olmazz pqnik yapma bende arada nadiren saat kaciyo bisey olmuyo