turansmom1 haticeramisaslan Şaka mı? Ben saatte bir ağzım boş kalmiyordu bebek için yemek yemen çok onemli
E-Y Minikbebek25 Benim eşim acı yiyorum diye bebege bisey olur mu diye sormuştu. Evet ağzı yanar diye cevap vermiştim. O geldi aklıma ne alakaysa 😅😅🤣🤣🤦♀️
asyahumam haticeramisaslan yani biraz tuhaf olmuş o zaman yazınız kırmak da istemiyorum ama biz neler neler yiyoruz ben hiç saatli yiyemiyorum çalıştığım için ne zaman müsait olursam o zaman günlük yediklerim de değişir bazen sağlıklı yerim bazen sağlıksız 🙄
yamacinannesii haticeramisaslan saçmalamayın bence ya Allah aşkına insanlar nelerle uğraşıyo bebeğini kaybedenler var düşük yapanlar var. Sizin ki de dert yani.