Yasemn28 bol bel ağrılı nefes alamama uykusuzluk dolu geçiyor 😔😔 bel kayması aynı zamanda 2 fıtık var ve extra ağrı çekiyorum karnım büyüdükçe 😪😪 sağsalim doğsun artık zaman geçsin bir an önce 😔😔 2. Gebeliğim ilk doğum sezeryan oldu buda sezeryan olacak. doktorum bel fıtığından kaynaklı spinal tutmayabilir genel anestezi olur büyük ihtimalle dedi ona biraz endişeliyim, duyan ya da başına gelen var mı azıcık içimi rahatlatsanız 😔 yoksa sezeryan asla korkulacak bişe değil ama fıtıktan kaynaklı çok endişeliyim