Yasemn28 Ağırlaşmaya başladım iyice. Yatakta dönmek, kalkmak işkence gibi geliyor. Kasık, bel, kalça, bacak ağrısından uyuyamıyorum. Göğüs kafesim batıyor. Ama gel gelelim bebeğim hareketlerini hissettirince herşey unutulup gidiyor. Hamileliğin güzel yanları, çok güzel duygular🦋