Merveatlasnazif Yasemn28 bel ağrılı uykusuzluk çekerek gidiyor 😅😊 ama günler yaklaştıkça o minik kıyafetleri yatagi eşyalarını gördükçe dokundukça herseyi unutuyorum 🤗
vasili21 Yasemn28 bol sırt ve pelvik ağrılı 😓 ev ve bebek hazırlığı içinde kaybolmuş, biraz telaşlı biraz endişeli ama en çok da heyecanlı ve şükür dolu geçiyor 🤲☺️
Yasemn28 Merveatlasnazif gün yaklaştıkça insan daha heyecanlı oluyor eşyaları görünce ki his bambaşka ağrılara gelince Rabbim kolaylık versin bizlere az kaldı hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah ☺️🥰🤰🏻🤲🏻
Merveatlasnazif Yasemn28 teşekkür ederim aminn canım benim insanın tek istediği şey sağlıkla kucağımıza almak 😘😘 dualarım daima o yönde hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım 🤗
Yasemn28 Alyamm_ o nefes darlığı bendede var ara sırt bel ağrısı geçici şeyler diyip bebişi düşününce unutuyor insan 😄🌼
Yasemn28 vasili21 geçmiş olsun canım her hamiş farklı yaşıyor geçici olarak düşün kucağımıza alacağımızı günü bende şükür ediyorum Rabbim hayırlısıyla kavuşmayı nasip eder inşallah 🤲🏻❤️
Meltem_ Yasemn28 oturuyorum kuyruk sokumunda ağrıyor yatıyorum sırtım ağrıyor uyuyorum terliyorum çıldırcam 😞
Yasemn28 Meltem_ canım öyle oluyor doktora git sırt ağrısı için birşey veriyor ama oturunca öyle batması da bebiş kanala yerleşmesinden oluyormuş ben öyle duymuştum yavaş hareket et ani hareket yapma ☺️
Sermec27 Yasemn28 korku filmi gibi geçiyor en başında kanamalar oldu bir ara böbrekte sorun cıktı şimdi gebelik şekeri cıktı diyet yapıyorum hemoroid cıktı 3 gün önce ameliyat oldum son evreye gelmiş artık pıhtı atmış kangren olacakmış nerdeyse su an sadece yatıyorum agrım var artık bitse de kurtulsam ağlayacağım ağlamak istiyorum stres sekeri yükselttiği içln ağlayamıyorum da 2 kaybım da var daha önceden bir de onun stresi bilmiyorum sonum ne olacak 😁 su an şükür 29+4 olduk 38 de sezeryan olacagım 8 hafta 3 gün var inşallah 🤲 ne diyelim buna şükür sabrın sonu selamettir inşallah 🤲 🥰
Yasemn28 Sermec27 geçmiş olsun canım Allah şifalar versin sezaryan olacağını sana demiş önlem olarak bana daha doktor birşey demedi bendede nefes darlığı oluyor 24. Haftadan beri iş yaptığım anda çok yoruluyorum bırakıyorum bende sırt bel ağrısı arada oluyor ama geçici bunlar Rabbim biryerden kolaylık vericektir hayırlılısıyla kucağımıza alırız inşallah güçlü ol Bebişimizin bize ihtiyacı var 🤲🏻♥️☺️
Alyamm_ Yasemn28 Benim belim de problem var fıtık ve düzleşme ve hem sırtıma hem bacağıma vuruyor ağrı bazen kitlenip kalıyorum yataktan kalmak falan eziyet gibi bir de 2 yaşında bir miniğim daha var kucak istiyor almadığım da kıyamet koparıyor baba da asla sakinleşmez bide illa ben kucağıma alıp öpücem susması için biraz bu yüzden zorlanıyorum ama olsun az kaldı. Annelikte herşeye rağmen dünyanın en güzel duygusu 🤗💕
momsboys Yasemn28 30+2 olduk hala inanamıyorum😅 açıkcası ilk haftalarım o kadar kötüydü ki bu zamanlarda dayanılmaz gelen birsey yoktu taki düne kadar dün yine kusmaya basladım cok kötü oldum gecici bir durumdur inşallah
FibaPlus momsboys aynı haftadayız ve bende hala kusuyorum. Prilam sız yapamıyorum aylardır tek dostum😀
Yasemn28 momsboys bikaçkere bendede oldu ama şükür başlangıçtaki gibi değil inşallah geçer bazı rahatsızlıklar daha oluyor ama olsun hayırlısıyla sağsağlim kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻❤️
Yasemn28 Alyamm_ Rabbim kolaylık versin canım sabredicez geçicek bugünlerde inşallah sağsalim kucağımıza alırız 🤰🏻🤲🏻❤️
civciv1520 Biraz ödemli , biraz nefes darlığı , sırt ağrısı hepsinden biraz var ama çok şükür 31+1 olduk 🧿🤲 Allah’ım sağ salim evlatlarimiza kavuştursun inşallah bol bol dua edelim 🥰🥰🥰
Yasemn28 FibaPlus bende ilk başlarda vardı bu ay bi kaç kere inşallah geçer canım Rabbim kolaylık versin 😄☺️
Sermec27 Yasemn28 önceki dogum da sezeryan oldugu için belliydi en başından beri sezeryan olacagı canım ne diyelim buna şükür rabbim şifasını verir inşallah sağ salim kavusuruz evlatlarımıza inşallah 🤲