Seda6019 maalesef iğneyi yaptıkça deri altı iyice kalınlaşıyor, ben de bazen iğneyi vuracak yumuşak doku bulamıyorum. Hemşire morarması normal bazen kılcal damara denk gelir morarır demişti, zaten kan sulandırıcı olduğu için normalden daha çok belli oluyormuş. Peçeteye kolonya döküp morlukların üstüne koy demişti, o da baya işe yaradı.