Seda6019 tabi acıyor acımaz mı, gece farketmeden üstüne yatınca bile acıyıp uyandırıyor ama olsun şükür diyerek katlanıyorum. İnşallah sonu iyi olsun da bunlar da geçer diyorum. Bir de ilacın havasını almayın zaten minnacık havası var onu da enjekte edince ilacın iğne yerinden dışarı çıkmasına engel oluyormuş.