Seda6019 Kızlar 2 aydır falan bu iğneyi kullanıyorum göbekten ama 1 haftadır her vurduğum yer morarıyor ve dokununca falan acıyor. Zaman geçtikçe mi böyle oluyor ? Sürekli kullananlar tavsiye edebileceği birsey var mı?
Melek_55 Seda6019 normal canım korkmana gerek yok ben 5 aydır göbekten yapıyorum bende de oluyor artık beze olmaya bile başladı
derya_diyebiri 24derya_11 omuzdan vuruluyor mu 🙄 omzun 4 parmak aşağısı ile dirseğin 4 parmak üzeri arasında kalan kısıma vuruluyor diye biliyordum
Melek_55 Seda6019 geçen bacaktan yaptım 3 gün çok acıdı tutuluyor resmen tekrar göbeğe geçtim iğnenin havasını alıyorsun değil mi vurmadan
Meloleo tgba22 aa neden ki benim doktorum özellikle göbekten yapman daha önemli dedi bir kaç doktorda hamileler göbekten yapmalı demişti 😏
derya_diyebiri Ben hiç göbekten denemedim ama sırayla sağ kol ,sol kol,sağ bacak,sol bacak şeklinde döngü halinde vuruyorum böylece üst üste gelmediği için iyileşmiş oluyor
Happy-41 derya_diyebiri bende göbege iğne vurma olayı beni çok geriyor kollumdan vurduruyorum şişlik morluk bendede oluuor ağrı aislik icin buz köy kolonyayla masaj yapıp oluşan bezeyi ovarak dağıt dedi hemşire .
Minnosunannesiii Seda6019 🤣🤣 bende hiç denmeidm oralara hep göbek yaptım ama herkes diyordu göbek daha çok ağrıtıyor diye
miniko_2308 Seda6019 benim doktorum yapabildiğin kadar uzun süre göbekten yap dedi. Zaten göbek büyüdükçe zor olacakmış o zaman diğer yerlere başlarsın dedi. Ben de iğneyi yapıyorum tamamını enjekte ettikten sonra 3-4 saniye kadar iğne içindeyken bekliyorum, sonra çıkarıp 2-3 saniye pamuğu üstüne bastırmadan tutuyorum. Sonra iğneyi yaptığım yerin diğer tarafından en az 4 parmak uzağından pıt pıt diye yavaş yavaş birkaç kez vuruyorum ama çok bastırmadan sadece minik minik vuruyorum. Doğru taktik midir değil midir bilmem ama bunu yaptığımdan beri hiç morarmam olmuyor.
Seda6019 Minnosunannesiii göbeğim var heryere değiyor zaten yıldım. deneme yapmaya çalışayım bari ben ya 😀
ozgei Minnosunannesiii kol denemedim ama bacak daha çok acıttı bence göbeğe göre😔 göbekten devam ediyorum ama devamlı göbekten yapan var ama zor olacak gibi sanki
derya_diyebiri Seda6019 valla bence en az acıyan yer bacak .kolda yağ oranı az olduğu için daha çok acıyor
derya_diyebiri Seda6019 şöyle anlatayım canım . Dizinin 4 parmak yukarisını ölc.Pantolonlarin ön kısmında ütü çizgisi olur ya onunla pantolonun yan dikisi arasında kalan kısma yani yan bacağa vuruluyor . YouTube da videolar var .ben ordan öğrendim