Nura6 Ben 37 ye kadar ddvam edecektim ama doktorum 37+1 e sezeryan verdi o yüzden 36 da zorunlu ayırdı izne. Yani doğumdan bı gün önceye kadar çalışma artık dedi 😅 yani biraz yorgunluk,maddiyatla alakalı bu durum. Rapor parası geç yatiyor. Ben doğumda ve sonrasında masraf olcak hem de evde sıkılırım doğum sonrası hep evdeyim diye sonuna kadar devam etmiştim. Hem de 9-7 arası öyle günlük 7 buçuk saat de değil yani