Nura6 Bugün 32. haftamıza girdik özelde çalışan sağlık çalışanıyım malesef kamudaki haklar yok bize o yüzden 8 saat ameliyathanede ayakta olmama rağmen 37 ye kadar dayanacağım bi şekilde zor olacak ama yapacak bişey yok bebeğim 2 aylıkken işe dönmek istemiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 👼🏻