rgkmn ben sizce bir şey yoktur ya keyfine bak mı yazmışım hanımefendi? “Kesinlikle böyle bir şey olamaz” diyen annelere cevaben yazdım yazdıklarım. Anne adayına değil. Dönüp dolaşıp ped isteyemiyor diyorsunuz hala. Öyleyse şu an kanaması olduğunu doktora gitmesi gerektiğini de söyleyemez değil mi? Tabi ki doktora gidecek. Sakince, mümkün olduğunca yavaş hareketler taksiye, arabaya vs binecek ve doktora görünecek. Sizce düşük yapma ihtimali olan birinin koşturması ne kadar doğru?