Senayyalcin Zeynepplt63 Ya hemen lütfen hastaneye gidin hamilelik sürecinde regl olunmuyor Allah aşkına hiç mi duymadınız Allah korusun birşey oluyor falansa geç kalmayın imkansız onun adet kanı olması
058elf Zeynepplt63 hamileyken çok nadir insanlar adet olmuştur. Sen ihmal etme şu an acile git sonrasında pişman olma ilk gebeliğin sanırım yaşında küçükmüş bence söyle kayınvalidene hemen acile gidin
mavisahinn Zeynepplt63 böyle birşey mümkün değil yoğun bir kanama geçirmessiniz gebeyken hele ağrılı adet hiç olmaz hemen acile gidin belim ağrıyor diyorsunuz düşük yapıyo olabilirsin yada başka birşey 😳😳
Aysebetul00 Hamikeyken adet niye olasın. 7 haftalık hamileysen kanamam varsa düşük yapıyor olabilirsin. Başka bir şey de olabilir acile gitmen gerekli. Vakit kaybetmeden hem de. Daha orkid nasıl isteyeyim fln onu boşver. Sağlığını düşün.
esinaltintaas Zeynepplt63 kuzum düşük yapıyor olabilirsin iyi düşünüp üstüne adet görüyorum fln diye düşünme sakın hastaneye git direk
Melike-Alya 7 kere okudum öyle anladım anlattığını 🙄 canım adetsen hamile olmazsın hamileysen adet olma şansın yok bunu bilmen gerekiyor 🙄 henüz gebeliğin çok yeni o kadar kan olması normal değil hemen hastaneye gitmen gerekli
Ays0 Hamilelikte regl olmuyorsundur canım başka bir sorun vardır. Kaynananı eltini boşverip hemen bir acile gitmende fayda var. Umarım sağlıklıdır bebeğin
Askiletotomsu Zeynepplt63 ben anlamıyorum Nasıl olur da hamileyken kan gelince anormal olduğunu bilmezsiniz Yada nasıl olur da hamileyken aaa adet oluyorum ! Sanırsınız Aklımızla mi dalga geçiyorsunuz kendi hayatınızla mi dalga geçiyorsunuz
Olivia Askiletotomsu anlamamaniz normal fakat bazı insanlarin ailesi çok sıkı olabiliyor ve bazı şeyleri kızlarına söylemeye biliyor. Bazı kızlar evlenene kadar telefon internet kullanamayabiliyor ve bunları öğrenemeye biliyor. Bazılarımız çok şanslı ki bunları öğrenebiliyoruz ama bazılarımız bu kadar şanslı olmayabiliyor. Kimse kendi hayatıyla dalga geçmez hanımefendi. Ki bazı kadınlar da hamileliğin üstüne adet gorebiliyor ama bu arkadaşımız belli ki bilmiyor ve daha yaşı da küçük herşeyi bilmesi için . Yorumunuz biraz kırıcı olmuş
momlove1 Askiletotomsu yası malesefki cok küçük bilgisiz olması cok normal ve ilk gebeligi eşi askerde belliki yanındaki insanlarda bilinçlendirecek insanlar değil malesefki cok sinir bozucu durum üstelik bu durumda eltim reklam eder kaynanamı sevmem konularına kadar girildiyse gercekten bilgisi yok diye düşünüyorum insallah iyidir bebegide kendide
Aysebetul00 Askiletotomsu Ya aynen cahillikten kendi sağlığını tehlikeye atıyor yazık gerçekten. Bir de orkid isteyemiyirum yazmış. Burda konu orkid istemek mi ya Allah aşkına işte
Fatmatt Zeynepplt63 saçmalamayın Allah aşkına ne adeti doktora gidin Hiç mi bilginiz yok bu konuda kardeşim
eminenura Olivia bu kızın postlarına daha önceden de denk gelmiştim ve bu postu görünce gerçekten üzüldüm. Ancak kendisine abla tavsiyesiyle yazılan birçok yorumu görmezden geliyor umarım bu kez görmezden gelmez. Kendini korumayı öğrenip eşiyle çocuğuyla mutlu sağlıklı bir hayatı olması için dua ediyorum… Allah yardımcısı olsun ne diyelim
kucuktosbik27 Zeynepplt63 Allah aşkına söyle birine acile götürsünler seni hemen düşük yapacaksın adet kanaması gibi diyosun ne utanması ne bişe hemen kaynanamı kaynınamı kime söylersen söyle acile git bir an önce
Burcutsdmrr Zeynepplt63 ya kimseyi korkutmaya gerek yok. Ben ilk gebeliğimde 3 ay adet gördüm o yüzden fark etmedim bile. Bazı kadınlarda olabiliyor ilk 3 ay
momlove1 Burcutsdmrr ee sen gördün diye odamı görüyor olacak ? Şimdi gitmesin mi yani sen gördün diye normalmi saysın kızcagız zaten burda kimse net bisey demiyor hastaneye git diyor kızcagız zaten bilgisi yok şaşkın
rgkmn Burcutsdmrr Sizinki istisnai bir durum ama olağan kabul edilen hamile iken adet görmemektir. Allah korusun ya bir de düşük yapıyorsa? Panik yapıp acile gitmesi, adet görenler varmış diyip rahatlamasından daha iyi bence şu durumda. 😕
Kmndas Burcutsdmrr siz 3 ay sonra anlamışsınız hamile olduğunuzu bu kız 7 haftalık dediğine göre 2 hafta önce adet gecikmesi yaşamış anlamış bu kanama normal değil bence doktora gitmeli çok küçük daha büyük ihtimal bilmiyor bazı şeyleri