denizkizim 10 seneyi aşkın süre boyunca zevkle mutlulukla en ağır sigaraları içtim. Asla bırakmakmış aklımın ucuna getirmezdim, çok seviyordum. İlk oğlumu 2017 de kucağıma aldım. Öğrendiğimde hemen bırakamadım tabi ki, doktorum 12. Haftaya kadar bırakmam gerektiğini söylemişti. O kadar zor oldu ki benim için, delirdim ağlıyordum artık sinir yapıyordu bende stres sıkıntı hepsi ama içmedim bıraktım. Sadece bebeğim için yaptım. Bu elaleme reklam edilecek bir başarı mı, tabi ki değil. Ben bunu bebeğim için yaptım. Tepki verdiğiniz hanfendi bağımlılıklara karşı durulabilineceğini söylemiş bilmişlik yapmamış aslında. Doğruda söylemiş, inanın isteseninz kendinizi kandırmasanız bir şekilde zorda olsa acıtarakta olsa oluyor. İçmeyen anlamaz dediniz ya 29 yaşındayım 14-15 senesinde sigara kullandım. Yani biliyorum ne olduğunu. O yüzden imkansız değil bebeğiniz için her iyi olan şey yapılabilir bana göre.