Inanin sigarayla bir nefret ask iliskim vardi. Hem nefret edip hem cok seviyordum. Sigara icen herkes bilir ki dunyanin en kotu seyi, ya nasil iciyorum bunu birakmaliyim dusuncesi bile akliniza dusunce amaann yak bi tane daha ne olacak olursunuz.. Ne yazik ki yillarca kullandim ve birakmaya calisinca da asla bırakamadım. Birakmak icin hamilelik gibi guclu bir sebep gerekiyordu bana saniyordum. Hamile oldugumu ogrenince bir eyvah demedim degil bu konuda.. evet ilk hafta asiri zorlandim, ozellikle yemek sonralari, is aralarinda ama o 1-1.5 haftanin sonunda aklima artik daha az gelir oldu. Artik oyle oturup gun icinde istedigim kadar sigara icemeyecegimi beynime kaziyinca daha kolay oldu. Cok zorlandigim anlarda da hic sıkıştırmadim kendimi, esim sigara icerken gunde sadece 1,2 fırt cektim o kadar. Suan 12 haftanin icindeyim ve biraktigim için coook iyi hissediyorum kendimi gercekten. Uzun oldu ama demem o ki istememe ragmen sigara birakmanin cok zor olacagina inaniyordum halbuki gercekten biraz beyninizi hazirlayinca, kendinizi inandirinca ne hastalik, ne hamilelik, ne baska bir sey sizi durduramazmis bunu anladim. Ne yemek sonrasi, ne is arasi, ne telefon konusmasi vs. gibi hep bunları bahane etmistim sigarayi birakma konusunda ama bahanelerim bırakmaktan, o asamayi gecmekten inanin daha zorlastirmis hayatimi, birakmami. Gercekten kolay sadece 1 haftayi 1 bucuk haftayi goze alin ve nolur sizlerde kurtulun sevgili anneler🙏 Eminim bilenleriniz vardır ama Allen Car’ ın youtube da cok guzel bir sigara birakma filmi var, bilmeyenleriniz varsa lutfen bir goz atin. Umarim hepiniz bir gun birakabilirsiniz gercekten cok sevinirim adınıza 🙏😊