anne17 hiçç ama hıc korkma cammm bende 20 li haftalarda bu durumu öğrendim şöyle kı eşi aşşağı da cok riskli bir bölge de degıl dedı bende sizin gibi. Lekelenme oldu acile gittim hatta doktor dedı kı ilişki olduysa olabılir ılıskı yasak artık dedı bız ilişki yasamadık o. Gece halbuki bebek ayagınu cok aşşağıya dayamıs o yüzden olmus 2 3 gün de sürdü o gece progestaran da vuruldum sonra kendı doktorum o zaman sehir dısındaydı geldiğin de iğne verdı 3 haftalık her hafta bir. Tane iğne vuruldum 1 hafta dikkat ettim bol su içtim gectı Ha benm yukarı cıkmadı ama hıc bısey olmadı ☺️ risk durumunuz önemli anladığım kadarıyla sizinde cok riskli bir bölge de degıl ☺️30 uncu haftaua kadar cıkarsa sorun yok cıkmazsa sezryan normal doğum olmaz dedı o kadar yani ben uncu yada 24 üncü haftadaydım su anda 37 doluyo ve her işimi kendim yaptım evimi de temizledim günlük hala da yaparım ☺️