Pirincveannesi Allahin izniyle bisey olma canim insallah ama kendini cok fazla yorma. hamileyken esigim asagidaydi kanamdan hastane de yattim esigim yukari cikti bebek ters dedi sezeryan olursun dedi hep namaz kildim namaz pozisyonu aldim devamli özel hastaneye gittim belki olur dogumum diye oradaki doktor sen normal doguramazsin dedi bebegin kafasi buyuk normal olursa bebek ölür dedim normal icin Allah tarafindan sana mucize olur dedi psikolojik olarak cok çokmuştum ve kendi doktoruma gittim kontrole doktorum demezsi bebek dogum pozisyonunda diye o kadar cok mutlu olmustum ki normal dogum yapacam diye 38 +5 haftalıkken lekelerim geldi ve suyum bitmis meger 22 saat suni sanci cektio ve 2 saatte normal dogurdum. Demem o ki Allaha sadece dua edin Allahin mucizeleri hic bitmiyor ben stres yaptim sizler yapmayin suan cocugum 3 bucuk aylik kucagimda insallah size umut olmuşumdur 😘😘