anne17 21+5 günlük hamileyim 2 gün önce eşimle ilişki sonrası kanamam oldu hemen acile gittik doktor bebeğin çok aşağı da dedi ilerleyen zamanlarda yukarıya çıkmazsa sezaryen olucağımı söyledi böyle bi durum yaşayan var mı çok korkuyorum bebeğime bir şey olucak diye 😔
dlnyny anne17 bebeğin eşi mi aşağıda dedi doktorunuz yoksa bebeğiniz için mi aşağıda dedi? Benimde bebeğimin eşi aşağıdaymış ilişki,yolculuk,ağır iş yasak ve uzanıp dinleniyorum bol bol yukarı çıkma ihtimali var tabiikide
mlkkk anne17 çok dikkat et fazla ayakta durma ayaklarının altına yastık koy uzanırken kendini zorlama riskli bi durum yukarıya çıkana kadar dikkat etmelisin
Meless anne17 korkulacak bir şey yok canım bebek değil plesentası aşağıdadır. Normal doğum olmaz o tip durumlarda kapattığı için… Kanaman olmaması için bol bol dinlen. Dediğim gibi korkulacak bir şey yok canım sadece normal doğum olmaz
anne17 dlnyny bebek aşağıda dedi bize de ilişkiyi yasakladı acaba böyle olması erken doğumu etkiliyor mu bi bilginiz var mı??
anne17 Meless doktorum biraz korkuttu beni bebek yukarı çıkmazsa sezaryen yapamıcağını benide yakın şehirlerde ki araştırma merkezlerine yönlendiriceğini orda doğum yapmamın daha iyi olucağını söyledi, bende endişeleniyorum inşallah yukarı çıkar 😔🙏🏻
mlkkk Meless plesentayla bebeğin aşağıda olması farklı canım plesenta 24 e kadar yukarıya çıkar ve ondada ağır kaldırma zorlama olursa risklidir ama bebeği aşağıdaymış erken doğum riski var yani o yüzden çok dikkat etmesi lazım
Almi4134 Meless benim de bebeğimin esi asagidaymis hic duzelme ihtimali olmaz mi ya cok korkuyorum hamileliğin başından beri sıkıntılı sürüyor kanamalar vs :( 14. Haftadayiz :( bir de ben bilmezken iliski yasadim ondan da cok korktum bir daha asla yapmadım tabii ki ama simdi bir dey olduysa diye korkuyorum çarşamba kontrolum var bakalım
kucuktosbik27 anne17 bebek aşağıdaysa ilaç falan vermiş olması lazım yada iğne erken doğum riski için ama demenizden anladığımkadarıyla bebeğin eşi aşağıdadır kanamada bundan dolayı olmuştur sezeryan demesinin sebebi de budur çünkü erken doğumda olsa normal doğum yapabilirsiniz sezeryen olur demez öyle bişe olsa. Benimde bebeğin eşi aşağıya yakındı çıkmasını bekliyeceğiz çıkmazsa sezeryan olursun demişti doktorum. 26 da arkaya doğru geçmiş bir sıkıntı yokmuş 34+4 teyim şuan normal doğum için engel bir durum yok dediler bebeğin eşi arkada ama başı daha aşağıda olduğu için sıkıntı yokmuş
dlnyny anne17 doktorum bana erken doğum riskini hiç konuşmuyorum çünkü yukarı çıkma şansı var her muayene de kontrol edicez dedi. Ama internetten okuduğum kadarıyla hep erken doğum riski yazıyor bende korkmuştum bu yüzden hareketlerime çok dikkat ediyorum şimdi 26 haftalık olduk salı günü kontrolüm var. Doğum şekline gelincede bebeğin eşi aşağıda olma durumlarında rahim ağzını kapatabiliyor ve doğum anında fazla kanama olabiliyormuş ve bu anne işin riskliymiş bu yüzden sezaryen tercih ediyor doktorlar ben böyle biliyorum. Korkmayın dikkat edin inşallah yukarı çıkar🙏🏻
ha_zesfa anne17 ya sanmıyorum ama kişiden kisiyer değişir bnmde kızımda Doğan’a kadar aşağı da büyüdü ve hiç yukarı çıkmadı doktor asagida kendisine yer edinmiş dedi 38 +3 de normal dogurdum yanlız doğru dürüst gelismiyrdu 2500 kilo doğmuştu tek sıkıntı buydu
Pirincveannesi Ayseninoglu21 banada detaylıda 19+4de gitmiitim doktor bebek aşağıda arada bir ayaklarını havaya doğru dikerrk otur dedi ama ben bebeğe biiey olur diye yapmadım korktum açıkcası
anne17 kucuktosbik27 doktorum bana progestan hapı verdi günde 3 kez kullanmamı eğer kanamam devam etmezse 3,4 güne hapı bırakmamı söyledi şuanda hapı kullanıyorum inşallah dediğiniz gibidir benimde yukarıya çıkar 🙏🏻😔
kucuktosbik27 anne17 inşallah canım genelde 26 ya kadar yukarı çıkıyor bende kanama olmamıştı oyüzden ilaç vermedi. Ama yukarı çıkmazsa tek sıkıntın normal istiyosan mecburi sezeryen oluyor bebişin sağlığında herhangi bir sıkıntı olmuyor için rahat olsun yani ☺️
Selcan- 28inci haftada bebegin dogum pozisyonunda oldgunu baski yaptgini suyumu patlatablecegini soyledi rahim duvarini kalinlastirici igne yapti dinlen yat demyorm ama ayakta cok kalma dedi iliski olmasin dedi dediklerini yaptm smdi 32 haftalgm suan bir risk yok erken dogum belrtiside yok dedi sukur umarm doner normale sizin bebisinizde
Selcan- anne17 ama kanama olmadi hic bnde insallah duzelr bebegin beklemk strese sokuyor insani icini ferah tut kotu dusunme cnm bebegnde etkilenir dua et rahatla insallah duzelcek
anne17 dlnyny evet doktorumda dlnyny evet doktorumda her muayenede kontrol ediceğini söyledi yemek yaparken bile tedirgin oluyorum ya bişey olursa diye Rabbim yardımcımız olsun inşallah canım çok sağol🙏🏻