Elayldzn ben taaa esimle ilk tanistigim zamanlarda oglumuz olsun diye adadim eger oglan olursa ya babasinin ya dedesinin adini koyacagim dedim. Kayinbabam rahmetli cook erken yasta öldü kiymetli babayigit birisiydi cevresinden cok sevilirdi huyu benzesin diye ilk bebegim ailenin de ilk erkek torunu olunca ben dedesinin adını koydum. Kayınvalidem yanına baska isim ekleyin ben diyemem eşimin adını deyince bir isim daha ekledik. Özellikle eşimin halası ve kayınbabamın ailesi adını koydugumuzu duyunca cok hüzünlendiler cok ta sevindiler