Dilekleklek Elayldzn ben de erkek olursa esimin dedesinin ismini ve kendi soyismimi koyacagim. Hem esim hem kayinpederim mutlu olacak. Benden daha mutlusu olmaz ki onlar mutlu olunca.bence illa es tarafi diye isim koyulmamazlik cok yanlis.
MerveSglk95 Elayldzn ben koydum ikinci oglumada babamin adını istiyorum nasipse sağlıkla kucagima alırım inşallah isimler silinmesin unutulup gitmesin dedelerinin isimleri diye düşünüyorum 🤗
tavuklupilav Elayldzn benim çocuğuma koymak istediğim isim Ömer Asaf olacak inşallah çok seviyorum bu ismi. Ve kayınbabamın ismi de Ömer. Yani aslında onu düşünerek koymak istemedim ama denk geldi bir taşla iki kuş vurmuş olacağız :)))
Buseseyma Elayldzn ben koyacagim insallah . 2 sene oldu vefat edeli . Efendi cok baba bir adamdı . Hayatta olsaydi da koyacaktim 💙😁 IBRAHIM
Minikellerinhayaliyle Elayldzn Yani zorunlu hissetmiyorsan koyma bence Erdal ismi pek güzel değil ama tercih senin tabi 😊
berilkus Ben en başta bedavaya isim koymam, en az 100 bin TL’den başlatıyorum, kim fazla verirse onun adını koyarım dedim. 😂 Kız olursa adımı koyarsınız gibi bir şaka yaptı kayınvalidem, İBAN atıyorum dedim. 😂
Milenka Elayldzn bebekler ister istemez o dedelerin karakterinide alıyor. İsim yaşantıyı çok etkiliyor bu sebeple çok özenli davranmak gerektigini düşünüyorum
Asli1108_ Elayldzn banada saçma gelıyor aıle bıreylerınden bırının ısmının koyulması sonucta herkes kendı ıstedgı bı ısmı eşiyle ortak karar vererek koymak ıster. Zorlama yoksa sende ole yap. Kendı ıcınden gelen bı ısım koy. Zorlama olmasıda ayrı bi sacmalık olurdu zaten 🙋🏻♀️😉