Elayldzn ben bu olaya şu şekilde bakıyorum. Eş ailesi ismi koydunuz diyelim, yarin bir gün kimsenin garantisi yok bu hayatta, ALLAH korusun bi ayrılık durumu olsa, ömür boyu o taraftan birinin ismini en sevdiğinizde taşımak zorunda kalacaksınız. Ben karşıyım böyle şeylere. Şahsi fikrim bu yönde.