Elayldzn Ben koydum canım. Eşim koyalımmı dedi olur dedim, kayinpederimin adından ziyade Peygamber ismi olsun istiyordum Ahmet ismide çok hoşuma gidiyordu koydum. Diğer ismini yine eşimin cocukluk hayaliydi çok seviyordu ,kirmadım. Öyle böyle derken adı Ahmet Turan oldu. Bence kayınpederinin adı çok güzel ve emin ol çok da seviniyorlar, yaslıları sevindirmekte cok sevap ve cok güzel koy gitsin🥰 Rabbim nasip ederde bir kizım olursa onun adı şimdiden belli kimseyede vermem o hakkı, Asena Tomris🙂😂