Emel_kara92
Emel_kara92 gayet doğru düşünüyosun.. kayınvalidemin 6 aylıkken ölen bir oğlu var, bi ara bana oğlan olursa onun ismini koyarsın dedi.. bir de koyarsın yani koyarmısın falan da değil.. dedim madem çok istiyodun ondan sonra olan çocuğuna o ismi neden koymadın, ömrü benzemesin diye demez mi 😒 eeeee ya benim evladımın Allah korusun ömrü benzerse? İnanılmaz rahatsız edici 🙄🙄 yaşayan ve yakın birinin ismini koymak da aynı derecede rahatsız edici bir de ismi gibi huyu da benzeyecek sonra ona takılıp durcan