Elayldzn benim rahmetli dedemin adı Hüseyin Di cokta nurlar içinde bir adamdı kendisi Allah rahmet eylesin namazında niyazındaydı umreye gitmiş gelmiş hac görevini yerine getirmiş bir insandı eşime dedim dedemin ismi Hüseyin koymak istiyorum diye başta istemedi çünkü babasının adıda Hüseyin Di ama neye niyet edip koyucagımızda önemli ben cok istiyorum diye eşim zar zor kabul etti babasının ismi olmasına ragmen cunku babası biraz garip birisi bunuda biliyor ondan istememişti ama dedigim gibi neye niyetle koyucagınız ve gerçekten isim hosunuza gidiyorsa koyun gitsin ama içinize sinmiyorsa koymayın