K-Nur01129 2cocuklu-anne benimde oğlum 7 aylık emziriyorum ikizlere hamile kaldim şimdi 13 haftaliklar hiç kilo almadım daha..
Sedagll K-Nur01129 kız ben halime şükredeyim o zaman,yani yanlış anlama da Allah yardımcın olsun bacım. Benimki 15 aylık ama kara kaygılara kaldım nasıl bakaczm diye
Annebebek000 2cocuklu-anne yok ya stres yapmiyorum aslinda yememde guzel ama anlamiyorum sutum azaldi sizinde azaldimi siz gunde kac kere yemek yiyorsunuz ben 3 ogun yiyorum
kuzucu_tugce2021 2cocuklu-anne benimde oğlum 7 aylıktı emzirirken hamile kaldığımda. Doktorum karnındaki bebeğin 5aylik olana kadar emzirebilirsin dedi emzirdim ama kilo vermeye başladım çok halsiz kaldim
Feyza-nur Melike-Alya yanlış 40 günden sonra korunun diyor doktorlar süt hamile kalmanızı engellemez siz korunacaksınız diyorlar
Melike-Alya Feyza-nur Bilgisiz o kadar insan varki neye göre söylüyorlar anlamıyorum sormasak etmesek inanıp ayvayı yiycez sonrasında çok saol canım bilgilendirdiğin için🌸
Feyza-nur Melike-Alya evet kuzum malesef doktoruna sor herseyı ben öyle yapıyorum çünkü bazen internette yanlış yazıyor 🌸
Annisno 2cocuklu-anne emzirirken uzun süre adet olunmuyor sanırım. Hamile kaldığınızı nasıl anladınız ☺️
2cocuklu-anne Annisno ben ara ara adet oldum düzensizdi o kişiden kişiye değişiyor kırkın çıktıktan sonra bile tekrar adet olabilirsin bazıları bir yıl geçiyor oluyor.İkisinin avantaj ve dezavantajları var.Bazı kadınlar adet olabilmek için ilaç kullanıyor çünkü çok şişkinlik vs yapıyor
2b1k Melike-Alya asla bir korunma yöntemi hamile kalmama ihtimali değildir aksine hornonlariniz daha iyi çalışır ve daha kolay hamile kalırsınız
Melike-Alya Feyza-nur Evet bende bi kaç kez internette yazılanın yanlış olduğunu fark ettim en iyiai doktora danışmak kulaktan kulağa gerçeklik payı olmayan çok şey yayılıyor 🙄
K-Nur01129 Sedagll benim üç sene olmadı bebeğim ugrastik okadar oğluma çok zor hamile kaldım Allah’ın bir bildiği vardır hiç şikayetçi değilim valla canım üçü birlikte büyürler diyorum canım 😍😍
Ozcifci Benim bebegim 11 aylik 15 haftalik hamileyim hoc kilo almadım aksine zayıfladım ama sutim azaldi bazı sıkıntılarımda oldu bu suretce annem kanser oldu vefat etti o yüzdende çok üzüldüm birazda ona bağladım
2cocuklu-anne Ozcifci çok geçmiş olsun başınız sağolsun.. ben de emzirme olduğu için çok kilo alınmaz diye düşünüyorum ama hayırlısı
MerveDurr Melike-Alya buna inanmadığınızı söyleyin lütfen🤐🙈 olr mu hiç tabiki de emzirirken korunmak gerekiyor hamile kalınır yani
Bebeklimm 2cocuklu-anne ama zor oluyor çünkü vücut önce karnınızdaki bebeği beslemeye daha sonra süt ve sizin ihtiyaçlarınız için çalışıyor haliyle baya bi yük biniyor