2cocuklu-anne Süt hakkı diye düşünmeyin hiç sonuçta sütünüz olduğu sürece emzirirsiniz iki yavruyu da 🐣 Ben üzülme değil de insan gerçekten anında yetememekten korkuyor, ilkinin ilgisi azalır diye üzülüyor haliyle. Ama bi o kadarda pozitif yani var yaşadıkça görürürüz inşallah 🍀 Sen iyi beslendiğin sürece süt aynı süt olarak üretiliyor öyle bişey yok yani, 16ıncı haftada kolostrum iniyor deniyor yani belki o zaman oğlunuz emmek istemez tadı farklı diye o zamana da baya ek gıdada ilerlemiş olursunuz alır bol bol vitamin kalsiyum neyse 🥰 Iyi düşünün iyi olsun