2cocuklu-anne Hanımlar altı aylık oğlum var ve yedi haftalık hamileyim.Emziriyorum doktor tavsiyesi ile emzirirken hamile kalanlar oldu mu ? Emzirdiğiniz için kilo alımınız nasıl oldu
Balbocegi_ 2cocuklu-anne canim emzirirken hamile kaldim kilo alimi bebegimin yavasladi ve beni maf etti doktorumsa 6aya kadar kes dedi saglik ocagimda bir doktorum emzir dedi sadece tandem usulu denemek istedim cok yapicam dedim olmadi
Prensannesii38 2cocuklu-anne 11 aylık oglum var emzırıyorum 32 haftalık gebeyım ikisini de emzirmeyı dusunuyorum suan biraz zorlanıyorum ama oglumun bırakmaya hıc niyeti yok 🐣
K-Nur01129 2cocuklu-anne benimde oğlum 7 aylık emziriyorum ikizlere hamile kaldim şimdi 13 haftaliklar hiç kilo almadım daha..
aysimaninannesi58 Aynı şekilde bende senin gibiyim canım. Mide bulantım çok olduğu için kilo veriyorum ama iyi yemeye çalışıyorum emzirebilmek için
Revane 2cocuklu-anne aysimaninannesi58 Prensannesii38 Selam kizlar adet oldunuzmu kaldiniz yoksa hic adet olmadinizdi hamile kaldiniz dogumdan sora adet gec olunurda ondan sordum
Feyza-nur Melike-Alya yanlış 40 günden sonra korunun diyor doktorlar süt hamile kalmanızı engellemez siz korunacaksınız diyorlar
2b1k Melike-Alya asla bir korunma yöntemi hamile kalmama ihtimali değildir aksine hornonlariniz daha iyi çalışır ve daha kolay hamile kalırsınız
MerveDurr Melike-Alya buna inanmadığınızı söyleyin lütfen🤐🙈 olr mu hiç tabiki de emzirirken korunmak gerekiyor hamile kalınır yani
Annebebek000 Prensannesii38 benimde 8.5 aylik bi oglum var ve 9 haftalik hamileyim bende emziriyorum ama sutum azaldi gibi Siz hangi ilaclari vitaminleri kullaniyorsunuz acaba Doktorum bana sadece folik asit verdi imom latte mor kutu olandan yani yeterli olur mu sizce
2cocuklu-anne Prensannesii38 nasıl başardınız sütün tadı tuzlanıyor diyorlar doğru mu özel bir çabanız oldu mu ben de emzirmek çok istiyorum
Melike-Alya 2cocuklu-anne Çevremde hep öyle söylüyorlar sıkıntı yapma emzirirken korunmul gibi oluyorsun gebe kalmıyosun falan bana entresan gelmişti ama bi bildikleri vardır dedim iyiki güvenmemişim😅😅
2cocuklu-anne Melike-Alya doktorum bana da adet görmezsen ve emzirirsen altı ay korur dedi.Hamileliğimi öğrenince ise bebeğe üçüncü aydan sonra tadım ek gıda yaparsan sütün koruması bitiyor dedi ben şok.Ki zaten korunmaya çalışıyorduk.Spiral taktırmaktan çok korktum ama pişmanım artık
Rusen96 Melike-Alya hayır canim yanlış bir bilgi eğerki emziriyorsan ve adet olmuyorsan tamam hamile kalmazsin ama adet oluyorsan doğum yaptiktan sonra bir süre tam tersi hamile kalma ihtimalin dahada yükseliyor. Çevreden duyma bilgilere güvenilmemesi gerek size en iyi bilgiyi her zaman doktorunuz verir
Melike-Alya 2cocuklu-anne Olsun canım o kadar çaba gösterip doktor doktor gezen varki çocuk sahibi olabilmek için birlikte büyürler aradan çıkar işte bu sefer taktırırsın rahat edersin 🥰💐
2cocuklu-anne Annebebek000 aa hamilelikle mi alakalı sizce yoksa stres veya yemenize dikkat etmemenizden mi ? Bana vinalac verdi
2cocuklu-anne Melike-Alya evet işte bütün zorluğu anneler çekiyor çocuklardan çok ev işlerinin bitmemeesi beni yoruyor
Bebeklimm Kızım bir yaşına girmişti emziriyordum doktorum direkt emzirmeyi kesmemi söyledi bende mecburi bıraktım kızım baya zorlandı
2cocuklu-anne Bebeklimm bana da biri kes dedi bebek sağlıkla giderse düşük riskim de olmazsa kafalarına göre bıraktıramazlar
Annebebek000 2cocuklu-anne yok ya stres yapmiyorum aslinda yememde guzel ama anlamiyorum sutum azaldi sizinde azaldimi siz gunde kac kere yemek yiyorsunuz ben 3 ogun yiyorum
Bebeklimm 2cocuklu-anne ama zor oluyor çünkü vücut önce karnınızdaki bebeği beslemeye daha sonra süt ve sizin ihtiyaçlarınız için çalışıyor haliyle baya bi yük biniyor