[silindi] Nurrrr benim de mor ufak iki çizgi ama sizin ikiz ya çatlama ihtimali olur yani ama sona yaklaşmışsınız çok çatlamazsınız😊
shdshntrk [silindi] şuna 32+4 günlüğüz 🤗 çatlağım Yok hiç başından beri bebek yağı sürüp kuruduktan sonra vücut kremi yada vazelin sürüyorum 🤗 banyodan sonra genelde yapıyorum hep
Kumsal551989 Şuan 32.hafta içerisindeyim.vücudum çok çatlamaya müsait 3.ayımdan itibaren zeytinyağı tatlı badem yağı çilek yağı ve kakao yağını karıştırıp günde bir kere sürüyordum 5buçuk aydan itibaren sabah akşam sürmeye başladım şuan 32.haftadayım giderek gerginleştiği için hindistan cevizi yağıda ekledim karışıma.en ufak çatlağım yok.istikrarla hergün bıkmadan unutmadan sürerseniz çatlak oluşmıcak emin olabilirsiniz.
Tugbamete Bende 11 hafta oldum başladım pehlivan gibi yağlanmaya çok korkuyorum çatlamaktan ama cildim çok kuru naparsam yapayım çatlıcam biliyorum 🙈🙈
LivaLiva Ne kullandıysam fayda yokkk heryerim çatladı alt bacaklarım bile çatladı gerisini siz düşünün yani Doğuma kadar çatlamadık yer kalmıcak
Arya92 [silindi] ben kullandım hala da kullanıyorum bebekler için de vazelin var.cok hassas değilim sanırım bu konuda. Zeytinyağı badem yağı bebeyagi Mustela Vazelin Bunları kullandim en çok da vazelin ,sürekli nemli tutuyor.
LivaLiva [silindi] 30+1 haftalığız 24 de başladı az az çatlamaya ki ben 6 kilo aldım bu aya kadar kiloda almadım çok fazla ama vücut işte çatlıyor durmadan mahvoldum 😔
[silindi] LivaLiva off kötü olmuş ya 🙄 bende kaşınmaya başladım çatlayacağım galiba çok sinir bozucu bir durum 😒 psikolojim bozulacak vücudumu öyle gördükçe 🙄
Mervecan Ozlmtrs bişey soracam bende 24. Haftamdayım bu hafta başlayacam yağlara da. Sürünce karnı açık mı bırakıyorsunuz yoksa giysinizle örtüyor musunuz ve yağ bulaşıp leke kalmıyor mu 🙄🙄
Ozlmtrs Mervecan 15 dakika boyunca yağları iyice yediriyorum. O yağlı doku tamamen kurumuyor tabi malesef. Ama kıyafete de bulaşmıyor merak etme işin bittikten sonra kapat üstünü hiç bişey olmuyor.
Nurselim 30 haftadan sonra karnımda değilde basenimde hafif kırmızılık gördüm vazelin ve yağlar kullandım ama rahatlattı ve kırmızı iken sürmeye başlarsanız hafifler bilginiz olsun..
Mervecan Nurselim hamile kalmadan önce sadece ilkbahar döneminde 2-3 hafta kuruluk oluyordu vücutta sonra geçiyordu ama aşırı bi kuruluğum yoktu. Bir iki defa zeytinyağı sürdümde emmedi hiç 😂😂
REYHANdnmz Zeytin yağı tüyleri kuvvetlendir mi aceba 14+0 şimdiden başlamak istiyorum ama zaten tüyler var içe çoğalır sa