Nzlefe bende 27+4 gün geçtikçe ağırlaşıyorum kasık ve bel Ağrılarım hiç geçmiyor bide şimdi kaburgam batıyor 😣 rabbim kolaylık versin hepimize gerçekten annelik zor hamileyken ayrı zor doğunca ayrı zor doğumlarımız kolay olur inşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza🙏