sosi5 Sizi hatırlıyorum.Antakya’da gerçekten isim yapmış bir kreşe vermiştiniz.O günden sonra endişe içindeyim ben de.Ağustos ayında iznim bitiyor oğlumu göndermeyi düşünüyorum şimdi kararsızım artık.Annem yeni doğacak bebeğimle birlikte oğluma sa bakacak yanına da bir yardımcı alacağız muhtemelen.Zaten covid belası devam ederken kreş kafamıza yatmıyordu pek.Sizin mahkemeye vermenize,bu işin peşini bırakmamanıza sevindim.