Çocuğunuz kreş yaşı için daha uygun. 3-6 yaş arası çocuğun sosyalleştiği ve 2 yaştan farklı olarak artık ben de varım dediği bir yaş grubu ve çocuğunuzun çok az kalmış bu döneme. Bakıcı çocuğunuza kesinlikle hiç bir şey veremeyecek. Güven konusunda kreş de bakıcı da eşit şartlarda. İkisine de güvenemezsiniz ama çocuğunuzla ilk günden itibaren rutin oluşturabilirsiniz. Hem öğretmenim hem psikoloji okudum. Oğlumu 30 aylık kreşe verdim ve ilk günden itibaren tam uyumadan önce yani en sakin ve bana en açık olduğu saatte kreşte mutlu olduğu olay, üzüldüğü olay, şaşırdığı olay gibi bu sorular çoğaltılabilir hep sordum ve oğlum artık alışkanlık haline getirdi. Şu anda 5 yaşında kreşte olan her şeui anlatır. Ayrıca çocuğu nasıl yetiştirdiğiniz de önemli. Şiddeti, kızmayı, bağırmayı normalleştirdiyseniz malesef çocuk okulda da onları normal görüp anlatmıyor. Siz de bu süre zarfında mahremiyetten sürekli bahsederseniz, ayrıca insanların ona nasıl davranması gerektiğini ya da nasıl davranmaması gerektiğini örneklerle açıklarsanız bu süreç daha sağlıklı ilerler.