Kbrunver benim şu hayatta en sevdiğim şey çiğköftedir. Ne krizler geçirdim bunun için 😂😂 5 haftalık hamileyken müjdeli haberi aldık. Akşama çiğköfte yapalım kutlayalım dedim meğersem yenilmemesi gerekiyormuş. Valla millet höpür höpür götürürken ben 3-5 tane yemiştim. Sonrasında etsiz yaptırmaya başladım. Bebek için zararlı. Sadece çiğ köfte değil salam sosis sucuk çiğ et kısaca sakatat bunlar zararlı