Kbrunver ay ben ara ara yiyorum valla. Etsiz sonuçta🧐 en başta gittiğim doktor bana yasak çiğ hiç bişey yiyemezsin dedi ama sonradan aklıma geldi sonuçta artık et yok çiğ köftelerde. Baharatlı, çok abartmadığım sürece sorun yok diye düşünüyorum😀bi daha doktora gittiğimde sorayım bakayım.