Vera18 mucizebebek03 maşallah bundan sonra daha da iyi gider 30lu haftalara kadar rahat olur inşallah 🤗
Vera18 Mom080 sen bide 32 33ten sonra gör 😂 zaman azaldıkça vakit hiç geçmiyor son zamanlarda iyice ağırlaşınca artık dogsun diye dua ediyorsun 😀
Zezeeeyyldrm ogrencianne benim sıfır iştah tiksinmeler devam ediyor et pilav ağzıma sürmüyorum 1 aydır
Elisrklp Zezeeeyyldrm bende aynı durumdayım bu dönemde de et önemli dedi doktorum kokusunu aldığım an kusuyorum çok tiksindim gelişim geriliği olur mu diye endişeleniyorum açıkçası 😞
Vera18 Zezeeeyyldrm ya neden kötü mü geçiyor hamilelik? Bende daha yeni yeni düzeliyorum bulantılarım tam anlamıyla geçmedi bir de küçük bebeğim var o da zorluyor biraz
Zezeeeyyldrm Vera18 prilam kullanıyorum kullanmayınca bulantım oluyor aslında çok bulanmıyor ama etten tiksindim yiyemiyorum sulu yemekler bana karışık gibi geliyor ondanda tiksindim 1 veya 1 buçuk aydır.
melegim_ve_ben Vera18 Çok teşekkür ederim canım hiç sorma 3.5 ayda 3 kilo verdim bakalım sonumuz hayır olsun.Simdi yine iyi zamanları temmuz,agustosta ben ne yapacağım bilmiyorum sıcaktan.Artik klima altında bir panda olurum😂
Vera18 melegim_ve_ben Allah yardımcın olsun kuzum 🤗 bende 4 5 kgya yakın verdim şimdi düzeldim biraz yemek yiyebiliyorum
Vera18 senaynurbayoglu ya geçer inşallah bulantı çok kötü bende 4 5 kg verdim ilaca başladım öyle durdu biraz. İlaç kullanmıyor musun canım
Vera18 Zezeeeyyldrm bende öyle mecbur kullanıyorum. Öyle cok kokulu baharatlı karışık şeyler hiç yemiyorum zaten hafif midemi bulandırmıcak şeyler yemeye çalışıyorum sizde öyle yapın. Bir de zencefil çayı için mutlaka çok iyi geliyor taze zencefil olursa daha iyi 🤗
ozgeacar Ah 2.trimester ne iyi günlermiş diyorum bildiğin balayı göbeğin artık büyüyor hareketlerini hissetmeye başlıyorsun cok rahat keyfini çıkarın.33 haftadan selam uykuya hasret ✋😫
Vera18 ozgeacar yaa olsun sizinde çok az kalmış sağlıcakla gelsin kuzucuk 🥰 insan dogumdan sonra hamile halini çok özlüyor 😂