Vera18 Merhaba hanımlar nasıl gidiyor bakalım hamişlik 🥰 biz bugün 14 haftalık olduk ve 2. Trimestere girmiş bulunmaktayız 😀 siz nasılsınız, neler yapıyorsunuz, kaç haftalık oldunuz? Biraz sohbet edelim 🤗
Bittercikolata Vera18 zaman cok hızlı geçiyor 14. Haftaların tadını çıkarın. Biz 27 haftalık olduk hiç bitmesin istiyorum hamilelik çok güzelmis 😂
Vera18 Bittercikolata oo maşallah sizin cogu bitmiş 😅 gerçi 30dan sonrası pek geçmiyor agırlaştıktan sonra da hemen gelsin istiyorsunuz 🤗
Ays0 2.trimester ile birlikte bir rahatlama geldi bana cidden dedikleri gibi en güzel dönem bu galiba çünkü ilk 3 ay vücut hamileliği anca kabul etmişti çok halsizdim vs şuan neredeyse pek bir belirtim kalmadı kuyruk sokumu ağrısı, sık idrara çıkma ve acıkma harici 21+5 olduk civcivimle🐣
Vera18 Ays0 benimde öyle 1 haftadır kendimi iyi hissediyorum öncesinde malesef çok kötüydüm hatırlamak bile istemiyorum 🤦 inşallah bundan sonrası daha da güzel gider maşallah sağlıkla gelsin kuzucuk 🤗
melegim_ve_ben Vera18 14+5 den Adana dan selamlar🙋🏻♀️Bahar geliyor,havalar ısınıyor buralarda iyice haftalar ilerliyor bir de şu mide reflumuz gastritimiz geçse süper olacak ama hayırlısı diyelim😍
Vera18 melegim_ve_ben bizde Van’dan selamlar gönderiyoruz 🤗 ya inşallah geçer ama gastrit varda son zamanlar da daha da artıyor Allah yardımcın plsjn kuzum 😔 sıcaktır bide oralar buraya daha yaz gelmedi hiç sevmiyorum sıcakları keşke hep soguk olsa 😅
Vera18 mucizebebek03 maşallah bundan sonra daha da iyi gider 30lu haftalara kadar rahat olur inşallah 🤗
Vera18 Mom080 sen bide 32 33ten sonra gör 😂 zaman azaldıkça vakit hiç geçmiyor son zamanlarda iyice ağırlaşınca artık dogsun diye dua ediyorsun 😀
Vera18 Zezeeeyyldrm ya neden kötü mü geçiyor hamilelik? Bende daha yeni yeni düzeliyorum bulantılarım tam anlamıyla geçmedi bir de küçük bebeğim var o da zorluyor biraz
Zezeeeyyldrm ogrencianne benim sıfır iştah tiksinmeler devam ediyor et pilav ağzıma sürmüyorum 1 aydır
melegim_ve_ben Vera18 Çok teşekkür ederim canım hiç sorma 3.5 ayda 3 kilo verdim bakalım sonumuz hayır olsun.Simdi yine iyi zamanları temmuz,agustosta ben ne yapacağım bilmiyorum sıcaktan.Artik klima altında bir panda olurum😂