Vera18 ozgeacar yaa olsun sizinde çok az kalmış sağlıcakla gelsin kuzucuk 🥰 insan dogumdan sonra hamile halini çok özlüyor 😂
Elisrklp Zezeeeyyldrm bende aynı durumdayım bu dönemde de et önemli dedi doktorum kokusunu aldığım an kusuyorum çok tiksindim gelişim geriliği olur mu diye endişeleniyorum açıkçası 😞
Zezeeeyyldrm Elisrklp yok canım ben 1 buçuk aydan fazladır doğru dürüst et yiyemedim çok şükür bebeğim iki hafta önde gidiyor bol kuru yemiş muz ve avokado meyve tüketiyodum yemek yiyemediğim için bunlara yüklendim.
Deletedmom23234 Cevirmenannee O zaman külliyen yalaann🤣 az kaldı 3′e girmeme o zaman gorucez bakalım 🤣😂
Deletedmom23234 Cevirmenannee Yaaa öyle mii bir buçuk ay kaldı 3′e girmeme ve kuyruk sokumu ağrısından ölüyorum 😒 3. Trimester daha zor oluyor tabi çok ağırlaşıyorsun🥴
Cevirmenannee Deletedmom23234 aynen ağırlaşıyorsun artık ben tek başıma yataktan falan kalkamıyorum artıkk
Vera18 FBO en kısa zamanda düzelir inşallah canım stres yapma bazılarında sıkıntılı bir durum olmadıgı halde doğuma kadar kanama olabiliyormuş. İnşallah geçer hemen 🤗