Erceyl Muberra123 çok sağol canım ;) güle güle kullan çoğunluk memnun bende arkadaşımi bire üye yapabilsem görecek ama olmuyo bı turlu ;))
esinaltintaas Muberra123 markanın kalıpları nasıl bende almak istiyorum ama bedeni ne alsam bilemedim doğuma 3 ay var erken mi almak için?
Mlkrfk esinaltintaas ben doğuma 2 ay varken aldım 70 kiloydum m aldım büyük bile oldu hafiften ama yıkayıp ütüleyince hafif topladı. Satış temsilcisi s olur demişti dinlemedim idrarla m istedim ama s de olurmuş. Şu an doğuma 40 gün kaldı hala 70 kiloyum olur diye düşünüyorum. Bedenleri normal beden kalıbına göre ayarlı hamilelikte önceki bedeninizle uyumlu yani
Tugce11 Erceyl ben aldığımda 75 kiloydum 82 kiloyla giydim L beden oldu zaten üstü bayağı geniş altı da hamile pantolonu gibi lastikli ayarlanabilir. Bence xl olur sana
Gigy Erceyl Ben de 95 kg yum doğuma kadar 100 falan olurum diye XXL aldım ,bol sevdiğim için beğendim ben ama xl de olurmuş yani ,trendyolda yorumlara da bakın isterseniz
_sumeyyebedir7_ Erceyl ben Trendyoldan aynısı getirdim ve pişman olup iade ettim resmen içini gösteriyor hiç birsey giymemiş gibiydi dantel dikiş hiç güzel değildi kumaşı kalite değildi ben kesinlikle almayın derim
Erceyl mrs_elisah tesettüre uygun mu canım ben bilmiyorum o markayı fiyatıda uygun bakıyorum bı arastirayim
mrs_elisah Erceyl ben Polar Sabahlık lı olan setlerinden aldım. Kalçanın altına kadar kapatıyor memnunum. Kumaş kalitesi harika. Uygun fiyatlar iç gösterebiliyor
Erceyl mrs_elisah kız yazın doğuracak ;)) bunu beğenmis ama söyledim şimdi bakiyo nasıl beğenirse artık bana sordu geçende bende hem komşuma hem yeğenime aldım onlar biraz pahalı geldi ona bunun kumaşı nasıl dedi bende bilmiyorum dedim aldıklarımiz ona göre açık geldi
Erceyl Mlkrfk bizimki iyi beslendi ya bakalım nasıl verecek kiloyu bende 16 kilo aldım 2880 çocuk doğdu 10 kiloyu hala kendimde tasiyorum yani ;))) gitmedi 5 senedir