Kbra007 2 takım aldım ikisini de çok beğendim beyaz olan iç belli ediyor evet biraz ama sabahlıkla giyeceğim zaten, small aldım 65 kiloyum 70e kadar yolu var small bedenin☺️
Tugce11 Erceyl ben aldığımda 75 kiloydum 82 kiloyla giydim L beden oldu zaten üstü bayağı geniş altı da hamile pantolonu gibi lastikli ayarlanabilir. Bence xl olur sana
Muberra123 @esinaltintaas kalıplar geniş oluyor ben kendi bedenimi aldım çünkü aşağıda yorumlarda öyle yazıyor
Sinemtnm Erceyl yaa ben bulamadım baktım ama hep kısa varlar yoksa bende çok memnunum pijamalarım bilmeden bu markadan almıştım 3 yıldır giyiniyorum diz izi felan yok baya iyi de işte 🤦🏻♀️