minikturta reflü ise doktorundan ilaç isteyebilirsin. Aç karnına pantactive diye bir ilaç yazmisti bana 20 li haftalarda. 1 hafta kullanıp ara vererek müthiş rahatladım.
Birde gunde 4 kez alabileceğin çiğneme tableti. Hic 4 kez almam gerekmedi. 1-2 kez çiğnedim bazı günler. Gaza da iyi geliyor o. Ve zararı yok hiçbirinin bebeğe.
Bunların dışında menopoz yanması gibiyse durumun.. yani kışın elin ayağın ateş içindeyse annelerimiz gibi, yine regl olamadığımız için ve hormonlardan kaynaklı o da.
Ben de paso yanıyorum. Hep soğuk şeyler içme yeme modundayim. Ayran gibi, komposto gibi,karpuz gibi, portakal vs.. gece ter içinde uyanıp mutfağa gitmişligim çok.
En iyisi komposto.. Hem yasaklı meyve suları yerine doğal soğuk bi içecek hem de kuru elma armut vs kaynatıp yaparsan doğal ve bağırsaklar için süper ilac👍