Sariovahande tabi doktor daha iyi bilir ama bende şu yasak bu yasak çok saçma geliyor nefis yani sonuçta abartılmadığı sürece herşey tüketile bilir diye düşünüyorum . Tabi bu değerleri düşük veya yüksek olanlar için demiyorum sakın okuyanlar yanlış anlamasın 😂 tadımlıkta olsa yiyin bence 😊