darkblue__
Kesinlikle tavsiye ediyorum çok büyük rahatlık. Gözlük kullanmaya ilkokul 5′te başladım lise 1 e kadar kullandım daha sonra 23 yaşıma kadar lens kullandım. Gözlerim -3.75 miyopluk. Bir süre sonra yormaya başladı hergün tak-çıkar. Bahar geldiğinde zaten alerjim oluyor ekstra lensin içine toz kaçıyordu vs. Tanıdığımızın tavsiyesiyle 2017 de Beyoğlu Reşat Belger göz hastanesine gittim. (Zor randevu bulunuyor bu arada insanlar sabah 6 da kapısında oluyor.) çok kapsamlı testlere, makinelere giriyorsunuz, yaşınız, genetik göz rahatsızlıkları vs herşey okeylenirse ameliyat günü ve yöntemi belirleniyor. Bana “Smile lazer” yöntemi uygunmuş. Korkulacak hiçbir şey yok hazırlık odasında dil altı minik hap veriyorlar ve gözlerinize damla damlatılıyor. Gözleriniz o kadar ağırlaşıyor ki açıp kapatmak 10 saniyeyi buluyor😅 önlüğünüzü giyip odaya geçiyorsunuz. Uzay mekiği gibi bir makinenin altına yatırılıyorsunuz ve işlem başlıyor. Gözlerinizi kırpmamanız için gerdiriliyor ama zaten kırpma isteği gelmiyor damladan dolayı kırmızı nokta var siz sadece ona bakıyorsunuz. Gözün en üst tabakası halka şeklinde kaldırılıyor işlem yapılıp kapanıyor sonra aynı şekilde diğer göze geçiliyor. İkisi toplam 30 dk sürdü benim. Çıkmadan önce dinleniyorsunuz hiçbir şekilde ışık geçirmeyen kaynak gözlüğü gibi gözlükler takıyorsunuz oradan temin ediyorlar Söylenenler ve verilen damlaları düzenli kullanırsanız hiçbir sorun yaşayamazsınız.🥳