momlove1 Tlybilgic24 cok teşekkür ederiö hıc duymamıstım acıkcası göz olunca insan düşünemiyor yani :)) aklıma bile gelmezdi sorayım
Semakrr darkblue__ Ayy bende çizdirmeyi çok istiyorum astigmatım 3 numara hep diyodum yazın doğumdan sonra çizdirecem diye ama bi kaç doktordan dinledim emziren anneye yapmıyolarmış 😔 artık biraz daha erteliyecem
AsliTurgut Askiletotomsu suan gercekten öyle sürekli lanet ediyo ve pismanlik duyuyo gececegine inanmiyo🤣