Ben 6 ay önce yaptırdım benim numaram 2,75 ve 3tü. Öncesinde gözünüz uygun mu değil mi diye ona bakıyorlar hangi işleme uygunsa onun hakkında uzun uzun bilgilendiriyorlar işlemin nasıl ve ne kadar süreceğini vs. Yaşınız 25in üstündeyse kesinlikle düşünmelisiniz daha küçük yaşlarda yaptırmayı uygun görmüyorlar tekrardan bozulma olasılığı yüksek oluyormuş çünkü. Ben çok rahatlatıcı şeyler okuyarak cesaretlenip gitmiştim ama asla tamamen acısız bi işlem diyemem benim canım yandı açıkcası yapılırken he değdi mi derseniz kesinlikle değdi. Net görmek bambaşka bi şey Allah herkese nasip etsin gözü bozuk olmayan biri gözü bozuk insanın halinden asla anlayamaz🥲 imkanınız varsa hiç düşünmeyin yaptırın. Ben dünya göz hastanesinde yaptırmıştım yaptırırken şansıma kampanya vardı. Yaptırmadan önce yaptıracağınız yeri iyice araştırın derim 🤗