darkblue__ Valla eşim 5 sene önce yaptırdı ve kurtuldu hayatımda yaptığım en iyi şey diyor kendim için. Göz dereceleride 3.5-4 oluyordu toplanda miyop astigmattı kendisi şimdi sadece bir gözünde 0.25 astigmat var oda onu hiiiiç rahatsız etmiyor(maşallah diyelim) Ameliyatın iki türü var. Lasik ve Lasek. Lasikle hemen 1 gün sonra eski hayatınıza dönüyorsunuz ama göz kuruluğu şikayetleri çok oluyor. Eşim hem hiiiç iz kalmaması hem de şikayetleri olmaması adına olan Lasek ameliyatı oldu. Onda korneayı tamamen kazıyorlar ve iyileşme süresi oluyor yaklaşık bir hafta karanlık ortamda gözü kapalı olarak yaşamıştı, batışma çok fazla oluyordu. Damlalarını hep zamanında kullandık hiç aksatmadan. 1 hafta 10 gün sonra korneamız tekrardan kendisini onardı ve bitti. Aynı zaman diliminde bende gözlerimi çizdirmek istemiştim benimde 2.5-3 idi derecelerim ve 6 senedir lens kullanıyordum(gözlük hiç takamıyorum direk baş ağrısı yapıyor) ama benim gözlerim malesef lazere uygun değil. Korneam çok ince olduğu için yapılamıyor(göz ameliyatlarında kornea kalınlığı her işlem sonrası incelme yaşıyormuş ve benimki normalin çok çoook altındaydı😪) inşallah bir gün bende kurtulabilirim şu lenslerden ama göz yapısı uygun,imkanı olan herkesin yaptırması gerekir diye düşünüyorum☺️