kivirciginannesi Merhaba kızlar. Bu gece 4+0 oldum uygulamaya göre. Cuma günü beta değerim 39 du. Regl günüm 20 nisan. İnşallah yükselir. Sizin değerleriniz kaç nasılsınız?
[silindi] kivirciginannesi bende bugün tekrar baktırdım canım acilde. ☺️ Doktor kan almışken bütün değerlerine bakalım dedi.
2kizanasi kivirciginannesi Allah gönlünüze göre versin 🍀 Bende 4hafta5 günlük uygulamaya göre, son adet tarihim 16 mart. Perşembe beta 134 çıktı haftaya çarşambaya randevu aldım 🤗 10 aylık kızım var bide
Minnakbiranne1 kivirciginannesi merhaba benim regl günüm 20 şubat ama doktora gittiğimde geç döllenmeden dolayı henüz 4 buçuk haftalık olduğunu söylemişti. Doktora gitmemin üzerinden 1 haftayı geçti yani bebek bugün 6+0 ama bi dahaki randevuda kesinleşicek yani haftaya 🥲
Sumyyealr kivirciginannesi bende 9+1 oldum daha yeni şuan sadece adet geçilmesi ve göğüs hassasiyeti çok belirgin olabilir mide bulantısı falan 6 haftadan itibaren başlıyor ben şuan hiçbir şey yiyemiyorum herşeyden tiksiniyorum Rabbim hayırlı evlat versin inşallah 🥰🤲
Hifaa20 Ayseyavuz benimde 2 gün geçitli tüm belirtilere sahibim tahminime göre 4 hafta sizce test yapmalıymıyım rahim filmi çekildim geçen ay bu ilk adetim ama olmadım sadece pembe bir leke geldi dün gece o kadar napmalıyım bu şekilde çıkarmı acaba
Melis_4 Ayseyavuz Bende de durum ayniydi ama bebeğim 3 haftalıkmış 1 hafta sonra tekrar yapmıştım tam çıkmıştı
Ayseyavuz kivirciginannesi bnm adet dongum 40 gün olduğu icn ay sonnda olcaktm Ama son adt baslangcm 20 mart
[silindi] Ayseyavuz halsizlik bulantı var günüm cde geçti gebelikten şüpheleniyorum dedim tamam kan verelim hatta vermişken diğer değerlerine de bakalım dedi.
Kristalbayan Ayseyavuz canım direk beta değerime baktırmak istiyorum hamilelik gözüküyor de o zaman kan alıyorlar muayne olmuyorsun
elfcaglar1 2kizanasi aynıyız resmennn ama benim adet döngüm çok uzun olduğu için küçük diye tahmin ederiyormuşsun kasık ağrınız var mı
kivirciginannesi 2kizanasi sağlıkla gelsin inş. Benim son adetin başlangıcı 21 Mart. Geçen sene kimyasal yaşadım o yüzden sevinemedim bile aslında. Pazartesi tekrar kan verecem inş yükselir değerim
Elcnbykckr 2kizanasi canım merhaba benimde son adet tarihim 16mart ☺️☺️ Benimde bitane oğlum var 2.5yasında☺️
Kvsrbdr 2kizanasi benimde son adet tarihim 13 mart cuma günü test yaptırdım hcg 153 ayın 26 sında tekrar gidicem 🌸
Minikbirkalp54 elfcaglar1 acile gidip dr gebekik testi yaptirmak istiyorum diyip 1 yüp kan veriyosun ❤️ Cnm benim
Srknglcn_1 elfcaglar1 Ben de 7+5 günlüğüm bende acilden öğrendim kasıklarım aqriyordu gittim hamile olabilirim dedim test yaptılar cikti
Slnmrcmk elfcaglar1 benim 5 hafta 3 günlük henüz doktora gitmedim ama kan ve idrarda çıktı. Perşembe randevum ama çok midem yanıyor.🥴
senaagc Minnakbiranne1 canım benimde son adetim 25 şubat uygulamaya göre 7+3 ama doktor 6+3 demişti yani 1 hafta geride keseyi gördük çok şükür kalp atışını bekliyoruz
Ervam2015 Minnakbiranne1 Minnakbiranne1 merhaba benimde son adet tarihim Şubat 8+6 haftalık hamileyim
Aycagul Minnakbiranne1 merhaba sizinle aynı durumdayım bnm de 20 şubat ama kese çok küçük göründü o yüzden dr hafta bilgisi veremiyor daha bna da geç döllenme dedi bşka belirti var mı sizde?
kivirciginannesi Umayakkaya ben halen kendimi hamile gibi hissedemiyorum. Yine kimyasal gebelik olacak korkusu var. Allaha bıraktım artık🙁 keşke midem bulansa da bebeğim tutunsa
Bebegimmveben Umayakkaya ah ben 9. Haftadayım hala var biraz azaldı sayılır 6. Haftamda baslamıştı benımde bol bol limonlu su iç canım
buseakagndz Umayakkaya benim de bulantılarım başladı muz yiyorum bastırıyor bol bol su içmeye çalışıyorum o da iyi gelirmiş
Cemilef92 Umayakkaya Sizinle aynıyız, benim de birkaç gündür çok kötü midem bulanıyor, başta hiç böyle bir sıkıntım yoktu 😰
elfcaglar1 Gkcm ne zaman doktora gitmeyi düşünüyorsunuz ben karar veremedim 😭 yarın bi daha kan vericem 80-154 çıkmıştı bir buçuk gün arayla 😂
m1i2n3e4- Gkcm merhaba 4+5 günlüğüz 2 gecedir kasık agrısı ve kasılmalarım oluyo ne zmn sonn bulur acaba
Nazli2802 elfcaglar1 beta değeri 1.000 altında kese görünmez demişti Dr bana 602 değer ile gittim görmedi şükür şimdi her şey yolunda 🙂
alyavetuna elfcaglar1 eğer sabredebilirsen hcg 5000 olunca gitmelisin ultrasonda görmesi için. 2000-3000 de alttan bakıyorlar. Ben 300 le öğrendim bu 2.gebeligim bu sefer sabırla bekledim 15 gün sonra gittim 🙈🤣 kalp atışını bile duyduk. kendiniz hesaplayın ortalama 4000 5000 geçince gidin. eğer gorunmezse boşa gitmiş olacaksınız ama heyecan varsa yine siz bilirsiniz ❤🤣
Aleynaa1 kivirciginannesi benimde son adet tarihim 21 Mart dün kan verdim biraz düşük dedi doktorum sizin değeriniz kaç çıktı acaba
Hst_sena kivirciginannesi benim de 17 mart 💐 ay bu topic çok sevindirdi beni. Kendimle aynı durumda olan bi sürü arkadaş buldum sanki.
Nilgun75 kivirciginannesi bebegin tutunmasiyla migde bulantisinin alakasi yokki,ben bos gebelik gecirdim migde bulantim coktu,simdi normal gebelik yasiyorum 18 haftalik oldu hic migde bulantim olmadi cok sukur,kizimin hamileliginde de olmamisti
Selocan59 kivirciginannesi her hamilelik bulantı yapmıyor kuzum ben 7 haftalıktım o zamn başladı oda şu şekilde yemek yiyecegim zaman ağzıma lokmayı alıp çiğnediğimde bulanıyordu üzülme içini ferah tut normal gebelik inşaALLAH 🤲 🤲 rabbim isteyen herkese nasip etsin
Selocan59 kivirciginannesi üzülme cnm %95 kadının ilk hamilelikleri kimyasal oluyor düşükle sonuçlanıyor benimde ilk hamileliğim kimyasal ikincisi 3 aylık kalbi durdu şuan üçüncü gebeliğim bakalım nasıl olacak ne olacak akışına bıraktım RABBİM büyük verende alanda odur o en iyisini bilir hayırlısı olsun herşeyin inşaALLAH