Hamilebirisi_ benim normal doğum 7 temmuz gözüküyor. Ağrı sızı başlamadan bitirmek istedim tüm alışverişim tamam, hepsi yıkandı ütülendi ama çantamı henüz hazırlamadım. Önümüzdeki hafta hazırlarım. Odasının eşyaları da tamam sadece boya kaldı. Bence erkenden hazır etmek her zaman iyi, sonrasında sıkıntımız olabilir sıcaklar basabilir. İçim rahat etsin diye erkenden bitirdim🥰