26.haftamdayim bi tek kendime alacaklarim kaldı bebegin kiyafetlerini dün yikadim birazinida yarin yıkayıp utuleyip hurclara kaldircam doguma kadar toz vs olmaz erken yaptim cunki simdide b e li m agrio ilersi icin korkuyorum agirlasirim diye simdi iyiyken yapıyım dedim herseyi alisverisinide erkenden yaptim o yuzden bi tek kendime pijama vs alacakalrim kaldı