Esra-07 Hamilebirisi_ 1 Temmuz gösteriyor ama bir hafta önden gittiği için Haziran son hissediyorum herseyi tamam bayram dAN sonra odasını kurcam çantayı hazirlicam birde kıyafetler yıkanıp ütülenecek
Dgunduzalp Hamilebirisi_ 4 temmuz doğum gözüküyor ama kısmet tabi 😅 beşik ve bebek arabasını aldık biraz kıyafet falanda almıştık yavaş yavaş eksiklerini hallediyoruz 🥰🥰
Meryem4_ Hamilebirisi_ gelecek ay başlıysam inşallah insan etken alınca daha da zaman geçmez gibi düşünüyor 🤣
Kizimveben benaslindayohum erken dogum teshisi ne sebeple koyuldu ozel degl ise benimde suyumun az oldgunu soyledi doktor 😟 22 temmuz dogum tarihm
benaslindayohum Kizimveben rahin kısalığı çıktı persmbe sorun yoktu pazartesi kanamam oldu o arada kısalmış
gulin-35 Hamilebirisi_ kurban bayramında gelcek ramazan bayramından sonra boya badana temızlık 35 haftalarda da cantamı hazırlarım ınsallh ☺️
Ktugce Doğum 4 Temmuz görünüyor . Yatağını, hastane çıkışını, birkaç kıyafetini, battaniyesini babynestini, mama sandalyesini aldım. Hastane çantası henüz hazır değil bir ay falan sonra hazırlamayı düşünüyorum ☺️
umaydurununannesi Hamilebirisi_ tahmını 4 temmuz ama erkende gelebılır kıyafetler ılk posta yıkandı utulendı ıkıncı posta yıkandı kurumasını beklıyorum besık haftaya gelecek bez ıslak mendıl gıbı seyler kldı onlarıda haftaya alıp cantamı hazırlıcam
Bsra-tyfn Hamilebirisi_ temmuzun sonlarına doğru gelecek inşallah ama çoğu şeyi aldım sayılır hastane çantamı da en geç 4 haftaya kadar hazırlarım 🥰
alpaslaninannesi Sata göre 19 Temmuz dedi doktor ama bebek önden gittiği için 07 temmuzda olabilirmiş. Bende şuanda yavaştan ilerliyorum, kendime alacaklarım kaldı onları da alıp izne çıktıktan sonra 33 hafta gibi tamamlıcam inşaAllah çantamı da. Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 🥰🤲🤲