Ezgice0 bende çift yumurta ikizlerime gebeyim geçen hafta muayeneye gittigimde keseleri gördük doktor iki kesede 5 haftalık dedi muayeneden 5 gün sonra kontrole gittik doktor 5 gün içinde 5+1 olucak şekilde yavaş büyümüşler boş gebelik olabilir dedi 😞 bu şekilde sorun yaşayan oldumu en başta acaba ikizler başta bu şekilde yavaş büyüyorlarmı 😞😞