İkiz hamileler sizlerin günleri nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz. Benim için baya zorlu geçiyor bebekler 11+5. Haftadalar. bulantılar kusmalar iştahsızlık halsizlik yorgunluk nefes darlığı tansiyon mide yanması hepsi var 😁 ara ara serum alıyorum hastanede. Yürürken bile zorlanıyorum halsizlikten 😁 buna da şükür diyorum 💜 sizler ne yapıyorsunuz herkeste aynı etkiler mi oluyor acaba