Gizem957 Benim doktorum ikizlerin 8. Ayda doğduklarını söyledi yani 36 37. Haftaya denk geliyor. Tabi ki her ikizler küveze girmiyor. İkizlerin normal doğum zamanları bu haftalar oluyor. İkizler sanırım biraz daha hızlı gelişiyorlar ki 37. Haftalarda doğmaya hazır oluyorlar diye düşünüyorum 😊 detaylı bilgiyi doktora sormak lazım tabii ki 😇🍀